Standardowe pieczątki firmowe mają pole płytki tekstowej 20/50 lub 25/55mm, w zależności od ilości danych. Zwykle treść na pieczątce firmowej zawiera pełną nazwę firmy, adres, oraz NIP i Regon. W większych ,,firmówkach” dodatkowo zawarte są informacje typu adres mailowy, telefon, adres www lub adres oddziału. Coraz większą popularność zyskuje również umieszczenie logotypu lub hasła reklamowego, bowiem pieczątka może być świetnym nośnikiem reklamy firmy. Każde odbicie wzoru pieczątki firmowej zostaje na długie lata, a niektóre automaty mogą wykonać dziesiątki tysięcy odbić. Dlatego warto wykorzystać ten najtańszy nośnik reklamy firmy, przykładając trochę uwagi nad jakością wzoru odbicia, czytelnością danych firmy i logotypem. Obecnie nowoczesne zakłady wyrabiające pieczęcie dysponują możliwością mieszania tuszu, dlatego warto dobrać oryginalny kolor logotypu.

Wyniki: 1–9 z 20